maandag 28 november 2011

TE LANG GELEDEN

Ja het is te lang geleden dat ik een blog geschreven heb.
Ik was druk, druk met lijnen en sporten, met afscheid nemen van mijn werk.
De pensionering van G. het wennen eraan dat hij vaker thuis is overdag.

Maar de dagen vliegen voorbij het lijkt steeds sneller te gaan, ik ben doordat ik niet meer werk mijn ritme een beetje kwijt.

Vanmiddag wezen fietsen in het bos en over de hei, het was zulk heerlijk weer!
Lekker luxe koffie gedronken bij Het Roode koper.

Zie dat kan dan ook weer als je met pensioen bent!

Al met al een heerlijke dag vandaag zo wil ik er nog wel wat tegenkomen!

groetjes Truus

8 opmerkingen:

  1. Dat is zeker lang geleden.
    Ik dacht...ze heeft er niet zoveel zin meer in.
    Maar gelukkig is dit niet zo.
    En voor je het weet,heb je het nieuwe ritme te pakken.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig keek ik afgelopen week op mijn bloglijst, waar ik zag staan dat je al een aantal maanden niet had gepost. Wat heerlijk dat je zo van je pensioen geniet, gelijk heb je hoor!! Je zou denken dat je dan tijd genoeg overhoudt om te bloggen, maar niets lijkt minder waar!!

    Als je maar geniet, daar gaat het om! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Truus,
    Ik kan me voorstellen dat het wennen is allemaal, nu moet je, je tijd weer anders gaan besteden, maar zo te zien lukt dat aardig :-)
    Heerlijk van genieten !
    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeee wat leuk !!!...ik dacht al waar zit je???.....nou geniet er maar lekker van toch???.....pluk de dag !!....liefs van mij...xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wennen he? Hier ook hoor. Ben soms gewoon moe van alles wat we doen. Maar is ook gezellig toch. Hier alleen al vanaf vorige weekend ... eerst naar Brussel toen naar Haarzuilens en toen nog dag naar de PAM in Amsterdam. Loop nog te hijgen bijwijze van hahahah. Volgende maand is het nog drukker. We zeggen altijd tegen elkaar voor je het weet ben je te laat voor je eigen begraffenis ... Hahahah rustig weekje meis we worden tenslotte al wat ouder;-) Dikke knuf van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je er weer bent! Jij hebt wel veel meegemaakt in korte tijd. Logisch dat jullie even je draai moeten vinden. Maar je geniet er in ieder geval wel van. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hè, dat klinkt goed zeg...dat fetsen met z'n lekker 'luxe' traktatie!
    En hoe gaat het met het sporten en lijnen??
    Ik ben er ook druk mee, heb met sporten, wandelen en fietsen heb ik al veel vooruitgang geboekt, en ik was 14 kilo afgevallen, maar heb er nu wel heel veel moeite mee het weer op te pakken, en durf niet eens op de weegschaal..ohoh...Januari maar weer streng zijn qua eten, zolang ik maar goed blijf bewegen elke dag ben ik eigenlijk al heel tevreden ;-)
    Succes ermee!! Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IK dacht al waar is Truus met haar blog??
    Maar daar ben je weer.......gezellig dat luxe koffieleuten!!

    En fijn dat de dagen vliegen, beter dan dat je niet weet wat je moet met je tijd.....

    Fijn sinterklaasweekend, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen