zaterdag 3 december 2011

KERST

Omdat het vandaag een stormachtige dag was heb ik maar vast wat kerstspullen van zolder gehaald!

We nemen dit jaar geen kerstboom want we gaan op wintersportvakantie in Oostenrijk.
Heerlijk even er lekker tussenuit.
Onze kinderen zijn ook weg , een gezin gaat met ons samen en het andere gaat met schoonfamillie .
Dus iedereen is weg.

Omdat ik het toch wel heel gezellig vind al die kaarsjes en lichtjes heb ik het maar op een andere manier gedaan deze keer.

Zo ziet het er s'avonds uit gezellig toch?

Op de grote tafel staat voorlopig zilver maar kan zo weer zink worden dat vind ik n.l. ook erg mooi!!


Ook in keuken sluipt de Kerts binnen.
Tak uit het bos met leuk vogeltje van Tutze!!

Er komt vast zo hier en daar nog wel wat bij, maar voorlopig vind ik het zo erg gezellig!

Fijne zondag!
groetjes Truus



3 opmerkingen:

  1. Ik ben ook begonnen goed he??...morgen verder......wij hebben nog nooit een boom gezet...dusse.......maar met leuke hoekjes word het ook gezellig....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er ontzettend gezellig uit. Ik ben gister ook al een beetje bezig geweest. Voor ons ook geen boom dit jaar. We hebben ook al die grote bench in de kamer staan voor Benthe en dan wordt het erg vol. En wij zijn beide dagen ook weg dus dan maar op een andere manier de gezelligheid er in. Laat ik binnenkort ook zien. Fijne zondag. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sfeerfoto's laat je ons zien.
    Ja,geleidelijk komt de Kerst weer in huis.
    Ik geniet er altijd enorm van.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen